Darrerament sentim parlar molt de la transformació digital en general, sobretot en les empreses perquè considerem que és una opció extraordinària per a que les tecnologies digitals ens ajudin a fer molt més rentable el nostre negoci.
A l’àrea de màrqueting online i vendes passa el mateix, si digitalitzem els processos els resultats que obtindrem passaran per millorar l’experiència dels usuaris a la nostra pàgina web. La idea és obtindre més beneficis mitjançant la implementació de tecnologia.
Per a transformar-nos digitalment hem de replantejar i redissenyar els processos actuals de comunicació amb els nostres clients. També és fonamental considerar la manera que tenim de treballar.
Es basa principalment en centrar-nos amb els nostres clients i generar-los una experiència única de compra. I utilitzar aquestes eines digitals per a valorar les interaccions que tenim amb els usuaris de la nostra web i amb els nostres clients.
Si posem als clients al centre de la nostra estratègia de màrqueting significa el poder ajudar-los aprofitant les millors eines digitals per a connectar amb ells de forma estratègica.
Per això, creem que la transformació digital del màrqueting online i les vendes no consisteix en comprar-te el millor software de digitalització. Es tracta d’implementar una nova metodologia, juntament amb les eines digitals, que serveixi per a millorar els processos interns de la nostra organització. I com a conseqüència, obtenir més avantatges competitius.