Anàlisi de dades i seguiment de l'evolució del SEO

El 90% dels cops que tenim la necessitat de comprar algun producte o servei ho fem a través dels cercadors (Google, Mozzilla, etc.). Per això és molt important que la nostra pàgina web no present errors i estigui ben posicionada.

Tenir presents les paraules claus per les quals volem que ens coneguin els nostres clients és essencial. Per això nosaltres treballem l’arquitectura web amb les seves keywords.

És el text que introdueixen els usuaris a Google per a buscar informació sobre determinats productes o serveis. Si es tracta d’una empresa de càtering de la província de Tarragona, segur que les paraules clau més interessants per les quals desitja que el trobin els seus clients serien: càtering Tarragona o càtering Terres de l’Ebre, etc. O si ens volem donar a conèixer perquè el càtering és exclusiu per a festes populars segur que ens interessaria: càtering festes populars. Si parlem d’un celler de vins, serien altres paraules.

Què son les paraules clau?

Objetius principals del Posicionament SEO

· Verificar que la pàgina web no tengui errades tècniques i posicioni correctament.

· Analitzar que totes les URL’s continguin les nostres keywords.

· Revisar el contingut de les publicacions al blog amb les paraules clau que han d’aparèixer a cada article.

· Auditar el posicionament i l’evolució de les paraules clau importants.

· Trobar altres paraules clau recomanades que puguin funcionar per a posicionar-te.

· Analitzar a la competència per veure quines paraules clau utilitzen i amb quines posicionen millor.

· Realització d’auditories SEO de la pàgina web.

Digitalitza't

La transformació canvia la mentalitat de les persones que formen una organització. Fa que a partir d’aquell canvi, en el seu afany de millora continua, sempre tinguin en compte les eines digitals per afrontar reptes.